Support och service

För oss i vår verksamhet är service och support en av de viktigaste bitarna. Vi jobbar aktivt och strävar hela tiden efter att vi ska snabbt och effektivt kunna svara på alla de frågor som ofta uppkommer. Att också hitta rätt lösning till er och ert företag utan dröjsmål är också av hög prioritet. För att kunna göra detta på bästa sätt använder vi oss av fjärrsupport och så kallad ”på plats service”. Vi har även en avdelning där vi löser de mer tidskrävande uppgifterna för att det ska bli så lite stiltje som möjligt i ert arbetsflöde.

Våra tekniker inom alla våra område besitter lång erfarenhet och unik kompetens inom sina områden. Alla våra tekniker nås på samma telefonnummer och vad som mer är viktigt för oss är att du som kund också får en snabb personlig service. Vi har som mål att du som kund ska kunna få support när du behöver den och vi har bemannat dygnet runt. Alla kunder har olika behov vilket också medför att vi arbetar fram olika sorters serviceavtal som anpassas efter ditt företags behov. I dessa serviceavtal vi tecknar ingår avtal om bland annat inställelsetider och funktionskontroll.

Vår fjärrsupport styrs av vårt verktyg Viewerteam som gör att vi kan fjärrstyra din dator för att på så vis lösa uppgiften så snabbt som möjligt. Säkerhet är av högsta prioritet och alla våra program är säkra och vi kan endast komma in i er dator efter att ni delgett oss ert lösenord och ID-nummer som är unika för varje gång. Ni kan se på skärmen det vi ser och kan på så vis följa det vi gör.

image109